Для прийняття товару на гарантійний ремонт:
- — детально опишіть проблему чи недоліки товару
- — надайте товар в повній комплектації разом з упаковкою та технічною документацією
- — разом з товаром надайте документи: гарантійний талон продавця або виробника (якщо такий передбачено) та документ, що підтверджує факт покупки – чек/видаткова накладна
Не зможемо прийняти на гарантійне обслуговування, якщо:
- — порушено цілісність гарантійних пломб, наклейок, стікерів, іншого маркування, передбаченого виробником
- — наявні механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок:
- - недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах);
- - аварійного підвищення або пониження напруги в мережі;
- - збоїв або невідповідності стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
- - дефектів системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- - використання товару не за призначенням або з порушенням правил та умов транспортування та експлуатації;
- - дії непереборних сил, нещасного випадку
- - зміни конструкції, схеми виробу чи програмного забезпечення
- — серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті вироби, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
- — виріб має сліди некваліфікованого, стороннього втручання та/або несанкціонованого ремонту;
- — товар просто зношений у зв'язку з його експлуатацією.
- — використовувалися не передбачені виробником витратні матеріали та аксесуари, запасні частини, елементи живлення, носії інформації.
- — виявлено вірусне ураження, використання неліцензійного програмного забезпечення або воно не входить у комплект виробу, а також якщо помічено неправильне встановлення програмного забезпечення.
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- — на програмні продукти, що поставляються разом із виробом;
- — на програмні продукти, які не поставляються разом із виробом;
- — на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою виробу.