Меню
м. Запоріжжя, просп. Маяковського ,4
м. Запоріжжя, просп. Маяковського ,4
Телефони: 050 014 02 44 067 497 45 74
Пн-Пт: з 9 до 19
Сб: з 10 до 15
Нд: вихідний
050 014 02 44 067 497 45 74 Замовити дзвінок

Гарантія та повернення

Шановні клієнти!

Перед відправленням (здачею) техніки для гарантійного обслуговування, прохання звернути увагу на наступне:

- На всі товари, представлені на нашому сайті, поширюється офіційна гарантія сервісних центрів від виробника. Перелік авторизованих сервісних центрів Ви можете знайти на сайті виробника. Термін гарантійного обслуговування визначається сервісної політикою виробника і вказується в описі кожного товару на сайті, а також в гарантійному талоні на товар.

- Підтвердженням гарантійного обслуговування є гарантійний талон, в якому вказаний гарантійний термін кожного виробу. Також в гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару і дата продажу.

1. Загальні положення

1. Гарантія на проданий товар - це безкоштовний ремонт або заміна на аналогічний товар (у разі неможливості ремонту) протягом гарантійного терміну.

2. Термін гарантії для кожної товару вказаний в гарантійному талоні.

3. Гарантійне обслуговування товару, гарантія на який підтримується виробником, проводиться в спеціалізованих сервісних центрах (АСЦ - Авторизований Сервісний Центр). Рекламація товару проводиться відповідно до закону про захист прав споживачів.

4. Ми не надаємо гарантії на сумісність придбаного товару і товару наявного у Покупця, або придбаного ним у третіх осіб.

5. У разі, якщо на комплектуючі і складові частини товару виробником встановлені інші (менші) гарантійні терміни (або гарантія відсутня) застосовуються умови гарантії, встановлені Виробником.

2. Умови прийому товару на гарантійне обслуговування

1. Товар приймається на гарантійне обслуговування в тій же комплектності, в якій він був придбаний.

2. Разом з товаром передається заповнений гарантійний талон, чек про покупку, дані клієнта, номер телефону.

3. Товар приймається на гарантійне обслуговування на підставі заповненого супровідного листа.

3. Порядок здійснення гарантійного обслуговування

1. Гарантійне обслуговування здійснюється шляхом тестування (перевірки) заявленої несправності товару і, при підтвердженні несправності, проведенні гарантійного ремонту (обслуговування).

2. Товар, який був зданий Покупцем в гарантійний відділ, знаходиться на безкоштовному зберіганні.

3. Гарантійний ремонт проводиться в строк не більше 45 днів.

4. Видача товару з гарантійного ремонту проводиться в тій же комплектності, в якій він був прийнятий в ремонт.

5. У разі виявлення у товарі прихованих дефектів, що мали місце з вини Покупця (Користувача), цей товар підлягає поверненню без проведення гарантійного обслуговування.

4. Підстави для відмови у проведенні гарантійного обслуговування

Гарантійному обслуговуванні не підлягає:

1. Товар з пошкодженнями, викликаними неналежними умовами транспортування і зберігання, неправильним підключенням, експлуатацією в позаштатному режимі або в умовах, не передбачених виробником, який має пошкодження внаслідок дії сторонніх обставин (стрибків напруги електроживлення, стихійних лих і т. д.), а також має механічні і термічні пошкодження.

2. Товар, на якому пошкоджені, переклеєні або видалені заводські серійні номери.

3. Товар зі слідами впливу і (або) попадання всередину сторонніх предметів, речовин (в тому числі пил), рідин, комах, а також мають сторонні написи.

4. Товар зі слідами несанкціонованого втручання і (або) ремонту (сліди розбирання, кустарна пайка, сліди заміни елементів і т. д.).

5. Товар, який має засоби самодіагностики, що свідчать про неналежні умови експлуатації (датчик удару на жорстких дисках і т. д.).

6. Товар, який отримав дефекти в результаті використання неякісних приладь, наявних у Покупця, або придбаних ним у третіх осіб.

7. Інтерфейсні і сполучні кабелі, витратні матеріали (картриджі, дискети, батарейки і т. д.).

5. Обмін товару належної якості:

Покупці нашого магазину мають право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів з моменту продажу. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі характеристики, пломби, ярлики, а також товарно-касовий чек, виданий покупцеві разом з проданим товаром.

При цьому мають бути збережені:

- повний комплект товару;

- цілісність та всі компоненти упаковки;

- ярлики;

- заводське маркування.

Контакти сервісного центру компанії Microtron

З питань гарантійного та післягарантійного ремонту комп'ютерної техніки звертайтесь за адресою – м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 96а.