Каталог

0

Сума

0 ₴

Гарантія

Гарантія від 14 днів до 60 місяців на товари в Microtron

1

Виявили несправності під час використання техніки?
He хвилюйтесь!

1

Зателефонуйте до нашого сервісного центру – ми допоможемо
Номер для зв’язку 067-610-16-88

1

Зверніться до авторизованого сервісного центру
Актуальні контакти вказані на сайті виробника

1

Заходьте до магазину Microtron – вам радо допоможуть
Адреси магазинів

Для прийняття товару на гарантійний ремонт:

  • — детально опишіть проблему чи недоліки товару
  • — надайте товар в повній комплектації разом з упаковкою та технічною документацією
  • — разом з товаром надайте документи: гарантійний талон продавця або виробника (якщо такий передбачено) та документ, що підтверджує факт покупки – чек/видаткова накладна

Не зможемо прийняти на гарантійне обслуговування, якщо:

  • — порушено цілісність гарантійних пломб, наклейок, стікерів, іншого маркування, передбаченого виробником
  • — наявні механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок:
    • - недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах);
    • - аварійного підвищення або пониження напруги в мережі;
    • - збоїв або невідповідності стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
    • - дефектів системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
    • - використання товару не за призначенням або з порушенням правил та умов транспортування та експлуатації;
    • - дії непереборних сил, нещасного випадку
    • - зміни конструкції, схеми виробу чи програмного забезпечення
  • — серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті вироби, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
  • — виріб має сліди некваліфікованого, стороннього втручання та/або несанкціонованого ремонту;
  • — товар просто зношений у зв'язку з його експлуатацією.
  • — використовувалися не передбачені виробником витратні матеріали та аксесуари, запасні частини, елементи живлення, носії інформації.
  • — виявлено вірусне ураження, використання неліцензійного програмного забезпечення або воно не входить у комплект виробу, а також якщо помічено неправильне встановлення програмного забезпечення.

Гарантійні зобов'язання не поширюються:

  • — на програмні продукти, що поставляються разом із виробом;
  • — на програмні продукти, які не поставляються разом із виробом;
  • — на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою виробу.

Вашому місті немає магазину Microtron? Потрібна консультація щодо гарантійного обслуговування? Телефонуйте на гарячу лінію нашого Сервісного центру 067-610-16-88

Ваше місто: Запоріжжя

Місто доставки: невказано

Всі області

вхід

або

google
Персональні дані
Мої замовлення
Бонусний рахунок
Список очікуваних товарів
Переглянуті товари
Новорічний розпродаж до -50%
Вийти
Головна Каталог Кошик Обране Інше

На ваш номер телефону був відправлений пароль у SMS.
Будь ласка, введіть його в поле нижче

...